Портфоліо
АТ «ТАСКОМБАНК»
Автоматизація Service Desk в АТ «ТАСкомбанк» на базі системи OTRS.
У травні 2019 року компанією ПРОНЕТ був реалізований проект по впровадженню системи обробки заявок OTRS для автоматизації роботи служби Service Desk в АТ «ТАСкомбанк».
Основною метою проекту є оптимізація і автоматизація процесів управління послугами, які надаються в банку.
В рамках досягнення цілей проекту передбачено вирішення таких завдань:
- Формалізація та автоматизація процесів управління діяльністю з надання послуг підрозділами супроводу банку.
- Своєчасне отримання інформації для прийняття ефективних управлінських рішень щодо супроводу та розвитку послуг.
- Забезпечення обліку, контролю і управління заявками в підрозділи банку, що забезпечують підтримку в частині господарської діяльності та супроводу банківських операцій, ведення актуальною Бази знань для ефективного функціонування різних систем і комплексів.
- Спрощення взаємодії між структурними підрозділами (постачальниками і споживачами послуг) за рахунок формалізації і автоматизації процесів такої взаємодії.
- Загальне підвищення якості послуг, що надаються підрозділами супроводу банку, підвищення керованості і вимірності діяльності підрозділів, створення передумов.