Портфоліо

м. Київ, вул. Марка Вовчка, 18А

АТ «ТАСКОМБАНК»

Автоматизація Service Desk в АТ «ТАСкомбанк» на базі системи OTRS.

У травні 2019 року компанією ПРОНЕТ був реалізований проект по впровадженню системи обробки заявок OTRS для автоматизації роботи служби Service Desk в АТ «ТАСкомбанк».

Основною метою проекту є оптимізація і автоматизація процесів управління послугами, які надаються в банку.

В рамках досягнення цілей проекту передбачено вирішення таких завдань:

  • Формалізація та автоматизація процесів управління діяльністю з надання послуг підрозділами супроводу банку.
  • Своєчасне отримання інформації для прийняття ефективних управлінських рішень щодо супроводу та розвитку послуг.
  • Забезпечення обліку, контролю і управління заявками в підрозділи банку, що забезпечують підтримку в частині господарської діяльності та супроводу банківських операцій, ведення актуальною Бази знань для ефективного функціонування різних систем і комплексів.
  • Спрощення взаємодії між структурними підрозділами (постачальниками і споживачами послуг) за рахунок формалізації і автоматизації процесів такої взаємодії.
  • Загальне підвищення якості послуг, що надаються підрозділами супроводу банку, підвищення керованості і вимірності діяльності підрозділів, створення передумов.

Інші реалізовані проекти

ПрАТ «Вераллія Україна»

Протягом 2016-2019 р.р. компанією Пронет було реалізовано декілька контрактів для ПрАТ «Вераллія Україна» (ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря») по модернізації, розширенню та супроводу наявної інфраструктури систем безпеки (СКУД). Метою модернізації було забезпечення контролю доступу на територію підприємства Замовника та контроль робочого часу.

ПрАТ «Вераллія Україна»

Протягом кількох років компанія Пронет та ПрАТ «Вераллія Україна» (ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря») тісно співпрацюють. За 2016-2019 р.р. нами було виконано декілька контрактів, предметом яких було виконання робіт по модернізації, розширенню та супроводу, на базі розроблених проектів, інформаційного комплексу (СКС, ЛОМ) для ПрАТ «Вераллія Україна».

ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ»

Компанія Пронет виконала контракт з ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ», за яким були реалізовані роботи по модернізації аудіо візуального комплексу та інтеграції системи відео конференц зв'язку.

ТОВ «РУДОМАЙН»

Компанія Пронет виконала контракт з ТОВ «РУДОМАЙН» по виконанню проектних, монтажних і пуско-налагоджувальних робіт з побудови системи охоронного відеоспостереження на об'єкті Шахта Артем 1,ГД ШУ, по підземного видобутку руди.

Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»

Пронет, на базі розробленого проекту, виконало контракт по модернізації розподіленої, захищенної інфраструктури ДП «Центр державного земельного кадастру».

Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»

Пронет виконало контракт по модернізації серверного парку та віртуального середовища основного та резервного ЦОД з використанням обладнання Dell для ДП «Центр державного земельного кадастру». До складу послуг входило постачання обладнання та роботи з введення в експлуатацію.

ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ»

Компанія Пронет виконала контракт з ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ», за яким були реалізовані проектні, монтажні та пуско-налагоджувальні роботи по побудові аудіо візуального комплексу, з урахуванням розробки графічного інтерфейсу для інтерактивного управління елементами комплексу.

ПАО «Запоріжсталь»

Компанія Пронет протягомі 2016 - 2018 років виконала декілька контрактів з ПАО «Запоріжсталь». Серед наданих послуг: модернізація парку промислових ПК, що використовуються в системі автоматизації вагових модернізація систем візуалізації диспетчерських, з використання устаткування Samsung

ПрАТ «Вераллія Україна»

Протягом 2017-2019 р.р. компанією Пронет було реалізовано декілька контрактів для ПрАТ «Вераллія Україна» по модернізації, розширенню та супроводу наявної інфраструктури відеоспостереження. Метою модернізації було забезпечення безпеки працівників підприємства Замовника та контроль робочого процесу.

Промислово будівельна група «Ковальська»

У рамках проекту виконано аудит існуючого стану справ (бізнес-процесів), розроблено проект, надано послуги з впровадження та, на разі, виконується технічна підтримка. У рамках проекту описані та реалізована автоматизація процесів Service Desk, інцидент менеджменту, база знань. Впроваджено систему моніторингу, яка охоплює усі активи та забезпечує проактивний моніторинг стану сервісів та інфраструктури.