Інженерні системи
Аудіо-візуальні комплекси. IP телефонія
Аудіовізуальні системи
Система озвучування та звукопідсилення.
Озвучування приміщень, передача повідомлень (оголошення, реклама), музики і т.п. по зонам об'єкта.
Застосовується для трансляції та фонового озвучування в ТРЦ, магазинах, залах, стадіонах, вокзалах і т.п.
Конференц-зал / переговорні приміщення
Ефективне проведення заходів з використанням сучасного обладнання - наради, семінари, прес-конференцій, відеоконференцій і т.д. в конференц-залах.
Функціонал: Звукопідсилення, відтворення контенту на пристроях відображення (проекційний екран, професійні дисплеї і т.д.), проведення відеоконференцій з віддаленими учасниками, аудіоконференція, синхронний переклад, управління комплексом обладнання конференц-залу.
Відеоконференцзв'язок (ВКЗ)
Проведення нарад, навчань, презентацій з віддаленими учасниками. Дозволяє скоротити витрати на відрядження, оперативне управління. Актуально для підприємств, що мають філіальну мережу, зарубіжних представництв.
Функціонал: Можливість трансляції додаткового джерела (презентація, ролик і т.д.), що необхідно для спільної роботи над інформацією всіх учасників відеоконференції.
Можливість запису заходів.
Система часофікації
Єдина синхронізована мережу точного часу. Джерелом сигналу є центральний пристрій, Сінхронізуется з еталонними годинами за допомогою GPS або протоколу NTP. Годинники, розміщуються відповідно до потреби Замовника.
Система телебачення
Аналогова система супутникового телебачення:
- трансляції ефірних і супутникових каналів;
IPTV:
- цифрова технологія передачі даних
- висока якість контенту
- відео за запитом
Інтерактивне готельне телебачення:
- інформаційна функція (відомості про готелі, меню, інформація про послуги і т.д.)
- сервісна функція (замовлення з ресторану в номер, експрес-виписка, відео за запитом, інтернет і т.д.)
Мультимедійний комплекс
Відображення інформації з комьпьютера / смартфона на інтерактивну дошку за допомогою проектора. Можливість створювати уроки, робити записи, помітки на інтерактивній поверхні і зберігати їх.
Пропонуємо сучасне обладнання для проведення навчальних заходів, семінарів і презентацій. Застосовується в сфері освіти (всюди, де є необхідність в проведенні навчальних заходів).
DigitalSignage
Управління відображенням рекламно-довідкової інформації. Трансляція відеороликів. Формування звітів про трансляцію.
Є ефективним засобом трансляції інформації про послуги, що надаються, загальної інформації, реклами, як внутрішніх продуктів, так і зовнішніх компаній. Застосовується в торгових і бізнес-центрах, готелях, санаторних і оздоровчих комплексах, супермаркетах, спортивних комплексах, вокзалах, аеропортах, стадіонах і т.д.
IP телефонія
Завдяки стрімкому розвитку технологій та комунікаційних можливостей, сьогодні багато хто розуміє наскільки вигідно застосування в бізнесі IP-телефонії в порівнянні з традиційними аналоговими і гібридними рішеннями. Спираючись на VoIP, як на ключову технологію корпоративних комунікацій, у бізнесу з'явилася можливість побудови мультисервісних систем, які об'єднують голос, відео, системи безпеки, системи взаємодії з клієнтами (CRM), системи управління власністю (PMS), служби підтримки (Call Center).
Основні бізнес-переваги систем на основі IP-телефонії:
1. Зниження витрат
Відмова від традиційних аналогових і TDM-каналів зв'язку і повсюдне поширення мережі Інтернет забезпечує бізнесу свободу у виборі найбільш ефективного для його завдань постачальника послуг. Корпоративний зв'язок між віддаленими підрозділами не вимагає відрахувань операторам зв'язку. Можливість підключення до операторів міжнародного зв'язку (наприклад Betamax) значно знижує витрати в цій галузі. Гнучкі можливості маршрутизації вихідних дзвінків дозволяють вибирати найбільш дешеві маршрути.
2. Доступність і мобільність
Практично скрізь є можливість підключення до мережі Інтернет, що дозволяє організувати корпоративний зв'язок у місцях, з технічних причин раніше недоступних.
Незалежно від місця розташування, при наявності підключення до мережі Інтернет, співробітники завжди знаходяться в зоні корпоративного зв'язку, а при його відсутності гнучка система умовних і безумовних переадресаций дозволяє прийняти виклик з будь-якого іншого доступного каналу.
3. Масштабованість та управління
Без критичних витрат корпоративна система на основі IP-телефонії легко масштабується на віддалені офіси і підрозділи, смартфони співробітників. Управління всією системою залишається в єдиному центрі.
4. Інтеграція
Наявність відкритих API дозволяє взаємодіяти із стороннім ПЗ для створення ефективних CRM, Hotel PMS. Також, наявність в більшості систем на основі IP-телефонії керованих черг і системи запису розмов дозволяє створювати бюджетні Call Center.
5. Багатофункціональність
Як правило всі системи на основі IP-телефонії реалізують функції голосової пошти, прийому і передачі факсу без додаткового обладнання і дзвінки з браузера (WebRTC).
6. Відеозв'язок
Крім телефонних дзвінків, більшістю систем підтримується відеоконференцзв'язок через ПК, смартфон або спеціальне обладнання. Це дозволяє залишатися на зв'язку зі своїми колегами і клієнтами та відвідувати збори і конференції, не турбуючись про свію фізичну присутність.
У проектах застосовуються компоненти провідних світових виробників:
Cisco, Avaya, Grandstream, 3CX.