Автоматизація процесів ITIL / ITSM

м. Київ, вул. Марка Вовчка, 18А

Автоматизація на базі BMC Software

Рішення BMC нададуть можливість Вашим ІТ-фахівцям працювати швидко і без збоїв, постійно оптимізуючи свою діяльність, а високі темпи цифрових інновацій, застосовані в продуктах BMC, допоможуть надати Вашим співробітникам інтуїтивно зрозумілі і високопродуктивні додатки, що забезпечують високу продуктивність Вашого бізнесу в цілому на всіх рівнях його автоматизації (аж до хмар)..

Переваги BMC для автоматизації Service Desk:

  • Повноцінний функціонал Service Desk прямо з мобільного пристрою за рахунок підтримки нових можливостей мобільних додатків (таких як сенсорні екрани, інтелектуальне введення, сканер штрих-кодів, гео-позиціонування, push-повідомлення тощо).
  • Контекстно-залежний пошук, автоматично знаходить схожі ресурси, що дозволяє робити помітки, коментувати і оцінювати корисність і затребуваність знайдених ресурсів. Наявність вбудованих функцій обміну знаннями між Вашими співробітниками.
  • Інтуїтивно зрозумілі процеси реєстрації інцидентів і створення запитів на зміни, а також перевірка доступності послуг в реальному часі на підставі даних з системи моніторингу.
  • Повна підтримка Apple®, iOS®, Google® Android ™ і HTML5. Висока продуктивність як в хмарних рішеннях BMC Sotware, так і у власному центрі обробки даних Замовника. Швидкі оновлення практично без зупинки системи.
  • Наявність набору готових вбудованих звітів та кращого в своєму класі конструктора звітів BMC Smart Reporting (модуль для простого створення складних графічних і табличних звітів без програмування).

Переваги для управління ІТ-активами:

  • Уникнення закупівель надлишкового або недостатнього обсягу апаратного і програмного забезпечення.
  • Оптимізація використання активів за допомогою консолідації та віртуалізації.
  • Зниження вартості ліцензій на програмне забезпечення. Зниження витрат на оренду і штрафи.
  • Оптимальна взаємодія з процесами управління змінами, інцидентами, проблемами і конфігураціями.
  • Зниження експлуатаційних простоїв і підвищення якості послуг, що надаються.
  • Більш швидке отримання віддачі від використання бази даних конфігураційних одиниць (CMDB).
  • Прискорення розгортання активів і процесів інвентаризації завдяки мобільному скануванню штрих-кодів.
  • Проактивне управління контрактами - автоматичне зв'язування активів з контрактами на програмні ліцензії, гарантії і підтримку для оптимізації прав їх використання.

Завдяки цьому Ви отримаєте максимум конкурентних переваг за рахунок:

  • Впровадження ефективного інструменту для автоматизації повного життєвого циклу процесів ITIL / ITSM і служби Service Desk.
  • Відмови від непотрібних покупок завдяки більш ефективному використанню наявних активів.
  • Відстеження сукупної вартості володіння (включаючи витрати, пов'язані з обслуговуванням, інцидентами, змінами та амортизацією) новопридбаних активів.
  • Управління відшкодуванням витрат, підвищення прозорості та передбачуваності ІТ бюджету.
  • Швидка окупність за рахунок повної відповідності до рекомендацій ITILv3, наявності ефективних інтерфейсів взаємодії співробітників технічної підтримки (Smart IT) і бізнес користувачів (MyIT), а також - набору готових вбудованих звітів та метрик для вимірювання ключових показників ефективності.