Портфоліо
Національне агентство з питань Державної служби
Компанія ПРОНЕТ завершила впровадження системи електронного документообігу власної розробки – SkyNET у Національному агентстві з питань Державної служби.
Цілі проекту:
- Стандартизація та автоматизація процедур опрацювання документів відповідно до вимог Державних органів України.
- Підвищення ефективності документообігу та рівня виконавської дисципліни за рахунок використання сучасних комп’ютерних технологій обробки документів.
- Формування передумов щодо переходу на електронний (без паперовий) документообіг усіх структурних підрозділів центрального апарату та територіальних органів НАДС.
Основні процеси обробки документів, що були автоматизовані:
- Реєстрація передбачених чинним законодавством типів та видів документів, сканування та штрих-кодування вхідних документів.
- Винесення резолюцій щодо виконання документів, попереднє погодження проектів резолюцій та вихідних документів, що формуються для виконання вхідних документів.
- Ведення діловодства структурних підрозділів Замовника з можливістю гнучкого обмеження доступу до документів з боку інших підрозділів.
- Можливість пошуку електронних документів за будь-яким параметром його реєстраційної картки.
- Контроль виконавської дисципліни структурних підрозділів НАДС щодо роботи з документами.
- Можливість формування електронного архіву документів для передачі до архівної установи у відповідності до вимог чинного законодавства.
На базі стандартного функціоналу Системи реалізовано:
- Організація документообігу (вхідна, вихідна кореспонденція та організаційно-розпорядчі документи).
- Виконання вимог НАДС щодо переліку полів реєстраційних карток та правил нумерації документів.
- Організація оперативного та архівного зберігання електронних документів з підтримкою технології штрих-кодування та можливістю застосування електронно-цифрового підпису.
- Автоматизація процесів документообігу шляхом створення різноманітних реєстрів електронних документів, друкованих та звітних форм.
- Автоматизація процесів опрацювання звернень громадян та народних депутатів.
- Підтримка та застосування нормативно-довідкової інформації у вигляді довідників Системи.
- Контроль виконавчої дисципліни щодо обробки документів співробітниками структурних підрозділів Замовника.
- Адміністрування Системи, контроль прав доступу користувачів, моніторинг та протоколювання дій користувачів у Системі.
- Інформаційна взаємодія з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).
На базі вбудованого конструктору звітів реалізовані наступні друковані та звітні форми:
- Друкована форма резолюцій Керівництва.
- Звітна форма «Перелік контрольних завдань, що не виконано».
- Звітна форма «План-нагадування контрольних завдань».
Для формування передумов щодо переходу на електронний (без паперовий) документообіг усіх структурних підрозділів НАДС реалізовано:
- Розсилка разових задач для обробки резолюцій Керівництва.
- Розсилка періодичних задач, автоматично сформованих маршрутними схема обробки документів (так званий конструктор ділових процесів).
Рішення:
Системи автоматизації БП, СЕД