Послуги
Технічна підпримка та аутсорсинг
Своєчасне та якісне рішення проблем, що виникають при експлуатації / модернізації ІТ-систем або іншими словами - делегування непрофільних функцій компанії зовнішнім фахівцям, дозволяє скорочувати вартість володіння, зменшувати час простою активів і, в кінцевому рахунку, знижувати собівартість продукції, що випускається.
Ми надаємо послуги аутсорсингу, технічної підтримки та супроводу в усіх напрямках діяльності компанії, з гарантованим рівнем SLA, автоматизацією роботи з заявками за допомогою Service Desk.
Підтримка ІТ інженерної інфраструктури:
- Моніторинг, управління функціонуванням, регламентне обслуговування інфраструктури ЦОД (клімат, гарантоване живлення, системи безпеки)
- регламентне обслуговування систем електропостачання та гарантованого електроживлення
- регламентне обслуговування та технічна підтримка систем безпеки (протипожежні системи, системи контролю та управління доступом, системи відеоспостереження)
- аутсорсинг управління проектами - управління проектними роботами в сфері побудови інженерної інфраструктури
Підтримка ІТ-інфраструктури:
- моніторингта управління функціонуванням інфраструктури - активного мережного обладнання, устаткування дата центрів (сервера, дискові масиви, блейд центри і т.д.)
- аутсорсинг ІТ-послуг, включаючи послуги електронної пошти, служби технічної підтримки (HelpDesk), телекомунікаційні, мережеві сервіси та служби, сервіси резервного копіювання та відновлення інформації і т.д.
- аутсорсинг систем інформаційної безпеки
- аутсорсинг управління проектами - управління проектними роботами в сфері ІТ
Підтримка прикладних сервісів:
- АРМ моніторинг та управління функціонуванням сервісів та додатків (бухгалтерські, біллінгові системи, інтернет додатки, системи розподіленої обробки даних і т.д.)
- аутсорсинг систем автоматизації управління бізнес процесами, в тому числі ITIL / ITSM
- аутсорсинг управління проектами - управління проектними роботами в сфері впровадження бізнес-додатків
При оцінці вартостей таких послуг, ми враховуємо та рекомендуємо замовнику оптимальний рівень сервісного обслуговування (SLA), рівень технічної підтримки, виходячи з особливостей бізнес-процесів підприємства, використовуваних систем та їх компонентів.
Важливим фактором є забезпечення своєчасного проведення регламентних робіт для забезпечення безвідмовної роботи, як ІТ систем, так і систем безпеки. При проведенні таких робіт ми враховуємо, як вимоги виробників обладнання, так і умови експлуатації, а також керівні документи контролюючих органів і стандартів.
Завдяки добре налагодженому процесу організації, наявності філіальної мережі ми можемо виконувати послуги з ІТ-обслуговування клієнтів з розгалуженою мережею відділень по всій Україні. При цьому для полегшення звернень за заявками на ремонт та вирішення раптово виниклих проблем клієнту надається доступ до Service Desk нашої компанії, де він може контролювати всі етапи виконання робіт і формувати необхідну звітність.
Навчання
Завершальним етапом реалізації будь-якого роду ІТ - проекту є навчання персоналу замовника. Від ефективності проведеного навчання, залежить, як швидко організація почне отримувати позитивні ефекти від впровадження інформаційної системи, реалізованого комплексного рішення або автоматизації на підприємстві.
Фахівці компанії ProNET проводять навчання виділеного співробітника або групи співробітників замовника, в обов'язки яких входить уміння користуватися та впевнено працювати, а також, здійснювати подальше навчання та підтримку користувачів ІТ системи. Навчання проводитиметься як для співробітників з функціями адміністрування та налаштування, так і для пересічних користувачів.
При організації процесу навчання застосовується індивідуальний підхід - навчання може проводитися на території виконавця, на території замовника або віддалено в режимі Skupe-конференцій. В рамках навчання надаємо методичні рекомендації в усному вигляді для подальшого навчання, яке буде проводити виділений фахівець, при необхідності надаються інструкції адміністратора, користувача ІТ системи, відео матеріали тощо.